NYÅR!

Okej, nu börjar paniken stiga. Vad händer på nyår? Endast en månad kvar och jag har fortfarande inte en susning mer än mina egna fantasier.
Vad jag helst vill göra, det som står högst på min lista är såklart en Nyårkryss på Cinderella. Fatta roligt eller! Fina restauranger, Nyårsvärdar, Shopping i Tyskland, Livemusik i baren, SNYGGA KLÄDER o GODA DRINKAR. Allt för ynka 2000, men dock för alla över 25! Jag vill också vara 25!
Min andra önskan är ett nyår uppe i fjället! Tänk att få festa i en fjällstuga med sina vänner för att sedan ta sig till After Skin där man kan sjunga falskt och högt till svenska B-hits;) Känns som att denna idén faller på dålig planering, lite sent ute nu va?
Tredje, en nyårsweekend i någon av Sveriges största städer, bo på hotell, äta på restaurang, gå ut på nattklubb aaaand shake it!
Eller min backup, den som alltid är klockren. Att laga mat med sina vänner, göra iordning sig och klä sig skitsnyggt bara för att posa framför en kamera ett ex antal gånger för att det är kul. Spela nått dåligt spel som man kan vinna på och sedan resten av kvällen kunna berätta för alla att man äger dom. haha Flumma omkring och vara allmänt lycklig.

Nå bestäm er! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0