Återvändarhelgen!

Ni anar inte vilken underbar känsla det var att få träffa Angie o Ahlm! Det var som att vara i paradiset, och jag överdriver inte! Det är verkligen tur att vi redan har bestämt nästa träff! Jag längtar redan...och som gräddan på moset så kommer Janna hem också! Kommer att befinna mej i total harmoni hela den helgen helt enkelt! :D Faaen va gott det känns att ha något att se fram emot! :D:D:D:D:D


Vi lyckas allt bra tillsammans...haha
(Faaen vilka fula bilder, haha..och jag lovar..dessa utgör bara en liten, liten del av mitt bildarkiv! :D)


 


Kommentarer
Postat av: Linda

Mina kära söta små vänner:D

2008-10-15 @ 17:04:22
Postat av: Anna

Och vaaaar är alla bilder på mig????? hahahahah

SKOJA!

Superfina bilder, det är härligt att höra hur mycket dina vänner betyder för dig Ejdan! :)

2008-10-15 @ 22:10:31
URL: http://www.amasections.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0