Bakfyllesöndan...

Så j*vla tråkig dag en söndag är asså...man sitter och gör verkligen ingenting, får krupp på mig själv. Så vad skulle man göra om man inte hade en data? Hittade en frågelista som jag tänkte svara på, allt på grund av att det int efinns något att göra..eller ja, nånting jag vill göra. haha

Höger eller vänsterhänt? Jag kan inte bowla med vänsterhanden.
Humör just nu? En helt vanlig seg-i-huvet-söndagsfeeling.
Är det nått du absolut inte äter? Jag tänker aldrig stoppa i mej nått som har med kräfta att göra.
Kläder just nu? Min brors avlagda tröja o ett par härligt pösiga jeans.
Musik just nu? Infinity - Guru Josh Project. Upptempolåt nr ett just nu.
Vad sa du senast? Ja...de blir nog bra.
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja? 1800-talet, självklart som en överklassbrutta då.
Längd och vikt? Växt en cm det sista året så jag mäter hela 183 stolta centimetrar, men dock ett antal kilogram för mycket.
Hur många kuddar sover du med? En liten knölig sak.
Favoritväder? Så länge solen skiner så kvittar det ifall det är sommar, vinter, vår eller höst.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med? En båt, en båt och en båt.
Spelar du nått instrument? Jag har spelat piano.
Morgon eller nattmänniska? Jag skulle vilja säga både och.
Spara eller slösa? ha! slösa såklart, pengar ska rulla.
Vem är viktigast för dej? Mina vänner och familjen.
Bästa film? Har många..älskar film.
Tror du på liv på andra planeter? Ja, faktiskt.
Kommer du ihåg din första kärlek? Oooja, Ramiro..haha
Har du några homosexuella vänner? Har haft...typ.
Tror du det är möjligt att vara trogen hela livet? Haha..det är vetenskapligt framtaget att lycka håller bara i tre månader efter giftermål, så nej.
Hur många barn har du/ vill du ha? Inga! Fast de skulle heta Sven, Svea o Lennart.
Bio eller promenad? Bio och promenad.
Snarkar du? Min sängdelare anser att jag snarkar, jag anser att jag inte gör det. haha
Rädd för insekter? Njaaaaeeeeaa..jo de är jag.
Äckligaste insekten? Fästingen.
Bästa bok? Twilight-serien och Harry Potter.
Vad vill du jobba som? Jag ska bli flygvärdinna, jag.
Pizza eller hamburgare? Pizza.
Stökigt eller välstädat? Välstädat, hatar när det är stökigt.
Gungar du på stolen? Varför skad asig i onödan.
Skulle du någonsin få för dej att hoppa bungyjump? Vid något vagt tillfälle skulle detta inte var helt omöjligt. haha
Hur många syskon har du? Två bröder.
Vad är du mest rädd för? Att nån som står mig nära ska försvinna.
Är du rädd för blod? Det är jag icke.
Saltar du på maten? För mycket salt för att det ska vara hälsosamt.
Gillar du att sjunga? Jeees, det gör jag. Högt och tydligt.
Vilket gymnasieprogram gick du och varför? Samhäll ekonomi. Har inte en j*vla aning om vad jag tänkte där.
Anser du att du är stark? haha..sä j*vla stark.
Brukar du sola? Soloholic.
Vad gör du om du får hicka? Håll andan i tio sekunder o svälj.
Röker du? Haha..bara den gången jag brände Jenny i ansiktet.
Snusar du? Kan ha hänt. hehe
Kaffe, te eller inget? Gåva från ovan..Coca Cola

Och där hade jag avverkat en timma av denna tråkiga söndag.


Kommentarer
Postat av: JoJo

"Snusar du? Kan ha hänt. hehe" Tror du avslöja dig lite för mycket där, haha!

2008-10-12 @ 21:14:14
URL: http://teddybears90.wordpress.com/
Postat av: Jenny

Ja ont gjorde det....:P

2008-10-12 @ 22:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0