Det börjar arta sig.

Så efter att ha krockat bilen, flyttat in, jobbat röven av sig och bränt hela sommarlönen så är jag nu hemma i Sverige igen på en liten tripp, självklart för att träffa Angie o Ahlm...men även lite för att vi behöver en ny bil också. Men nästa vecka så drar vi igång igen, då är det jobb som gäller... Har även lyckats snyfta lite för farsan så vi ska åka o titta på en bil imorgon..(det vet inte du om, julia...men jag fick reda på detta nu i afton...) bilen ska nog vara ett riktigt kap hoppas jag:P haha
Synd dock att allting aldrig kan vara riktigt bra nångång...det är alltid nått som skaver, irriterar hela tiden. Just nu är det bilen, efter det pengar, efter det skadeanmälan o självrisk o så fortsätter det...varför kan inte allting lösa sig nån gång..så man kan få leva i total lycka?! Skulle vilja få känna på det nångång...

Kommentarer
Postat av: julia

min mobil har dött!!!! aaaahhhh logga in på msn sedan ejdan!:) hoppas bilen e bra! håller tummarna!

2008-10-11 @ 12:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0