Idag

Tog förbannat lång tid att somna inatt. Och efter att ha fått mastodont-utskällningen och en flygande kudde i ansiktet av en extremt irriterad och trött Nathalie..hahaha (allt detta bara för att ha gett ifrån sig små lätta snusningar..) så somnade jag iallafall in tungt. Vaknade sedan och vi drog in till city för att ragga lite på Manpower-Robert. Sen gick jag och Nath vilse i skogen men sökte snabbt upp den borttappade stigen igen och märkte att vi bara befunnit oss cirkus 100 meter ifrån huset. Efter det gick vi ner till vår sjö som även denna ligger nära vårt hus, fast på andra sidan. Här hade vi ett sånt där riktigt Far & son-stund tillsammans. Nathalie var överlycklig, lyckan lyste i hennes ögon och jag visade henne allt jag kunde. Däribland mina briljanta talanger i att "kasta macka" och att man inte ska springa upp för hala backar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0