En blek vardag.

Känns precis som att jag lever i något som kallas intet, mellan två världar. Det är inte det att jag inte gör något på dagarna, jag har verkligen hur mycket som helst att göra...men ändå så vet jag inte ut eller in i min egen värld. Jag vet inte vad som komma skall och det är delvis frustrerande, delvis skönt på ett konstigt sätt. 
Jag vill komma härifrån, ifrån Vara och verkligen börja göra något nytt, som jag antagligen snart kommer att göra i grannlandet Norge...men jag vill inte flytta hemifrån? Hur ska man göra då?
Jag vill att mina kompisar kommer tillbaka nu, så vi kan ha det som vi hade förut på obestämd tid...Jag verkligen saknar er.
Jag vill även åka iväg och lära känna nya människor, detta bidrar Norge med också. Det bästa är att allt är inte nytt i Norge heller...jag har ju redan vänner som både är där och som ska följa med som tur är.
Och jag vet inte hur många gånger jag har sagt att jag inte vill jobba på ICA något mer...men likt förbannat så ska jag jobba både idag och imorrn, härligt!

Om jag ska utgå från mina egna känslor så får jag intrycket av att jag vill ha något mellanting...undra om det någonsin kommer kunna ordnas?  

Kommentarer
Postat av: Nathalie

I bring Norway to you ejdan!

2008-09-19 @ 01:36:28
URL: http://nathalian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0