Jag mår lite dåligt.

Nej nu är det verkligen dags att ta tag i sitt liv. Har nu gått runt i närmare två månader och inte gjort ett skapandes dyft typ. Men igår kväll så kom det verkligen upp för mig att det måste hända nånting snart, jag kan inte fortsätta så här. Men jag kan inte förneka att jag mått bra nu de sista två-tre veckorna och jag har kommit fram till att jag inte vågar göra saker. Har verkligen skjutit allt framför mig hela tiden. Som Norge...jag måste ju dit, och jag vet att jag ska dit...men jag vill liksom inte göra själva alltet som man måste göra innan man trivs. Så nu är det bestämt, vi flyttar denna veckan, jag är påväg in i vuxenlivet, påväg att göra nånting av mitt liv. Och vem vet det kanske blir riktigt bra? 

(men när vi väl är där och jag kommer ha en fruktansvärd hemlängtan och alla kommer mobba mig på jobbet och jag vill bara gråta, då måste ni trösta mig, Nathalie o Julia! haha)

Kommentarer
Postat av: Anonym

det jobbiga är ju att de kommer mobba mig med. kalla mig pizza fejs o sluta prata med mej.. :( då johanna ska jag åka hem hahah! jag vågar inte heller. men jag gör det ändå. för jag tänker inte vara en person som ångrar något i mitt liv! seees imorgon! ;P

2008-09-30 @ 03:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0