Lördagsafton

Hade nog årets tråkigaste lördagskväll igår. Inte för att jag orkade göra något. Har blivit så fruktansvärt sleten den sista veckan...sover tio timmar per dag (det är inte vanligt...och jag mår inte bra utav det) Är förkyld, så jag hoppas att det har med det att göra. Har ingen bränna kvar sen Turkiet heller, ser blek och tråkig ut, och jag hatar det. Har även skakat hand med farsan om att jag ska gå ner 8 kilo och han 10 kilo på 10 veckor så det får man ju se till att klara, annars klarar jag ju inte ens det jag lovar. Verkar inte heller som att jag räknas med i familjen längre, de drog och tittade på Sahara Hotnights utan att ens fråga mej, sen så åker de till Turkiet om några veckor, utan mig då med. Jag kan visserligen inte följa med till Turkiet, och det vill jag inte heller, inte med familjen. Men till Sahara Hotnights hade ju inte gjort något om jag blev frågad iallafall...
Japp, det är väl så mitt liv ser ut för tillfället! Jippi...Kan vi inte bara vrida tillbaks klockan två år, då man gick i skolan, va me sina vänner, bodde hemma, vägde tio kilo mindre, festa loss varje helg, hade något att se fram emot och man kunde utnyttja föräldrarna när man behövde pengar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0