Nä, usch...jag dör.

Har gjort nått så fruktansvärt pinsamt idag, jag ville bara hämta en spade och gräva ner mej i ett hål bakom en buske typ.

Johanna kommer in på pizzerian med det där överdrivna leendet som hon alltid har och slänger fram pengarna och frågar efter hennes efterlängtade "Oriental".
Men hon svaras då rakt inte av ett glatt leende tillbaka, mer ett förvirrat uttryck som säger "Huh?"
Johanna frågar igen efter pizzan och ser att den inte står bakom disken som den brukar göra när man är en kvart för sent, så hon börjar undra om de helt glömt av att göra en.
Men pizzeriasnubben svarar med ett förvånat "Öööh...vi har ingen pizza som heter Oriental här..."
Då tänds en liten, mycket liten lampa i huvudet på Johanna..(hon hade gått in på helt fel pizzeria!)...Mitt i uppståndelsens stund var hon tvungen att komma på nått smart att säga...så hon kommer med det brillianta svaret "hehe..då är jag på helt fel pizzeria..he he heee..Herrå!"

Kommentarer
Postat av: Sabina

Men det blir ju så när det finns så många i Vara ju!! xD Nu har du gjort min dag Ejdan :D

HUr går det med Norge då? Har du åkt än? Kramar

2008-09-28 @ 15:10:42
URL: http://henpeninthegreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0