Ojojoj!

Eftersom jag inte har något att göra. Och att jag räknat ut att jag på cirka tre veckor spenderat 13 000 kronor så kände jag mig riktigt fattig helt plötsligt. Därför fick jag för mig att titta upp vad min bärbara data (som jag aldrig använder) är värd. Så jag gick in på Pricerunner o sökte. Det visade sig att den är värd närmare 15 000 kronor! HerreJesus!, tänkte ja...man kanske ska sälja? Skulle ju kunna leva flott i tre veckor till! Fast sen kom jag att tänka på att jag och Nathalie ska ju lana med varandra i Norge, så det går ju inte för sig.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

du är så vis min vän

2008-09-17 @ 17:28:05
URL: http://nathalian.blogg.se/
Postat av: Ejdan

Jag tackar och hoppas på många LAN-kvällar ihop med dej!;)

2008-09-17 @ 19:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0