Omöjligt.

Efter att ha lyckats tabba mej totalt på en intervju som inte går att tabba sig på, så kände jag mig rent utsagt riktigt j*vla duktig! haha Har tillochmed redan lyckats förtränga hela samtalet, jag kommer dock ihåg min sista väl sagda mening, "Jag vet att jag klarar det." Inte nog med det, vår käre vän Robert ska ringa våra referenser innan idag eller imorrn...jag har då kommit fram till att min referens har ledigt idag och imorrn, Lyckat? Så nu måste jag ringa till ICA och säga att nån annan får ta det samtalet och sedan mejla Robert så han ringer ett annat nummer.
Låter verkligen som om det har gått bra de här..jaja, ja tar de som de kommer! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0