Vuxenlivet börjar elle?

Imorgon flyttar jag o Julia....eller blir de flyttar egentligen? Jag lär ju iallafall komma hem typ varannan helg. Kommer inte klara mer än två veckors intervaller:P Har nu fixat till datan så jag kan börja använda den iallafall, känns rätt bra.
Undrar även hur det ska gå på "samtalet" imorgon..skit antagligen..så jag kan få komma hem igen! haha Nä, nu måste jag ta mig i kragen och sluta mesa, det är ju dags nu...det som jag sagt att jag ska göra nu i typ ett år.
JAG SKA FLYTTA TILL NORGE OCH JOBBA BLAND ALLA SNYGGA NORRMÄN!
...det är ju det som vart mitt mål iallafall...haha
Ser faktiskt fram emot detta!

Så Hej Då Sverige...för ett litet tag...imorgon så konverterar jag till norrman! haha..NOT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0