Den Avgörande Dagen.

Och bara för att jag ska göra ett stort avgörande val idag så har jag dratt på mig feber o förkylning. Orkar inte koncentrera mig ju!

Får väl ändå försöka planera dagen lite iaf.
Hämta högskolekataloger på Lagman, Härligt att få komma tillbaka dit. Verkligen. Inte!
Jag ska faaen köpa en rockring idag, det är faen grymt. Vettefaaen om jag komme rihåg hur man gör. Men det ska bli roligt.
Söka de dära högskolorna, känns som att det är dags nu asså.
Boka klipptid! Här ska faaen bli en ny frill känns det som!

AAAAAATJOOOOO!

Kommentarer
Postat av: ann

haha rockring! de ska jag med köpa! läste i cosmopolitan i går att det var den bästa träningen om den enda träningen man annars får är på dansgolvet! haha..grymt!

2009-04-15 @ 12:29:46
URL: http://aien.blogg.se/
Postat av: Ejdan

Åh faaen! Rockring it is! HAHAHAHA

2009-04-15 @ 14:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0