Det är gjort, jag har sökt! I'm on fire!

Då var min framtid bestämt, eller ja, det är den ju inte. Detta beror ju på vilken utbildning jag kommer in på, men va faaen. Det är ju bestämt att jag ska gå högskola iaf!

Gud vad allt har lättat nu, har levt i en tryckt stämning i snart två dagar, riktigt jobbigt. HAHA
Och nu undrar alla såklart vad jag har tänkt att bli? Förstår det, vem vill inte veta vad Johanna "Grym" Ejdestig ska bli när hon blir stor? höhö

Jag ska under min 4 års långa högskoletid förbereda mig för att arbeta bland de högt uppsatta inom modebrancen. Jag kommer bli så grym! Mitt mål är Inköpare åt HM! :D Och för att bli detta måste jag plöjja mej igenom en ekonomilinje inr. företagsekonomi för att sedan ta tag i en magisterexamen i Fashion Management inr. Modemarknadsföring.

Ska även nånstans däremellan klämma in den 5 veckor långa kursen "klädstylist"  för 34 000! Oja, det här ska gå. Jag är så motiverad! Har fått den där känslan i magen, förväntansfull? Shit, det här är GRYMT!

Oooh Am I on fire or not?! HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0