Fullspäckat schema!

Har inte haft en lung stund framför datan förrns idag känns det som. Full rulle hela tiden. Stadt på torsdan, hem på fredan, myskväll på kvällen, tårtbak på lördan, påskfest-grill-förfest på kvällen, Kronan på natten, upp tidigt på söndan baka klart tårtorna, maten m.m. Släktkalas och så var jag framme tills idag. Detta resulterar i att jag är grymt slö är så nära på att däcka att det är skrämmande.

Och så kommer morgondagen. Upp o köra morsan till jobbet på morgonen, köra upp våra två bilar till Vianor för däckbyte, städa på Vianor, hem o göra iordning sig, dra till ICA o jobba, komma hem o bestämma min framtid. Japp, för här ska sökas till högskolor! :D

Och nu orkar jag inte skriva mera. Går närmare in på allt imorrn. Om jag orkar.

och som Linda säger:
Booooh jaaaaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0