Hejda dej, kvinna!

HAHA, riktigt grym gårkväll! Vi förutspådde att den skulle gå åt H******, men jag tycker nog det gick mer åt andra hållet! Och som vårt motto, det löser sig alltid. Sluta upp på en förfest i ett föreningshus, arentorparna och den enda varabon, kände mig lite utsatt..haha..fortfarande grymt tacksam att jag slapp buggen, jag och Ann hade istället en trevlig stund julandes på A-lagsplan! HAHAHAHA Hade däremot gärna velat se Anna, bugga...det bästa är att vi var nog bara borta i en kvart typ och när vi kommer tillbaka är Annas vinflaska slut, en fråga: Vad hände där? HAHAHAHA Och sen gick vi ju in GRATIS på Kronan med, lyckades vi eller lyckades vi?! Men jag har ändå inga pengar över, mycket konstigt. Det blev en salig blandning i baren iallafall. Och medan Ann och Anna stod ute och pratade på "uteserveringen" så sprang jag runt o propagera för min nyfunna vän att jag kände alla, visade sig dock att jag inte kände nån. Det är mycket nytt folk på Kronan nuförtiden, har nog nått att göra med att jag är 21 och resten är 18. HAHAHA Förstår inte heller hur folk från andra ställen kan tycka att Kronan är så himla bra, "över förväntan", HERREGUUUUD! Jag menar hur kan en från Varberg tycka att Kronan har nått att ge? Hmm:P Grym musik igår iallafall, Härligt! Kul med folk som tror jag är kapabel till att leja en mördare också, den var otippad. haha Bakfyllan är nästan obefintlig.
Och för att sammanfatta: GRRRRRYMT DRAG!

Kommentarer
Postat av: ÄNA

Ejdan, det vet du väl själv. Vi tycker ju ställen utanför 70-skylten är roliga, klart folk utifrån gillar Kronan ;) HAHA.



Förstår inte hur det kunde hända, en vinare är på tok för mycket för mig! HAHA

2009-04-26 @ 16:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0