Hepp, happ...det var ju j*vla roligt.

Sitter just nu så här klockan 12 och bara känner hur kroppen egentligen borde ligga i kvar i sängen när man somna klockan 7 på morgonen. Har sovit tre timmar, denna gången kom inte ens mamma in o väckte mig...jag vaknade självmant. Det är för j*vligt. Så tack gode gud för att jag inte dragit på mig en rejäl bakfylla på den. haha Körde ju faktiskt igår...jag gav mig när jag märkte att partysuget sjönk till nollstrecket och att det inte existerade någon annan utväg. Håller det på att bli en nedåtgående trend tro? Nej, gud, vad säger jag...skulle inte tro det. höhö Härligt med ett prickfritt register för Janna iallafall. Och att bli nedbäddad i soffan på efterfesten av själva värden, lite gulligt ändå. Tråkigt bara att man inte hade ork och lust att vara på topp liksom. Thats life. Ny vecka nya tag.

Har iallafall fått tag på den låten som jag letat efter så grymt länge, faaen det är nog närmare 2-3år.
Weathus - She only likes me when I'm high.

Nej, Johanna. TAGGA TILL LITE NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0