Let's go red!

Såklart alla redan fattat att jag legat ute o pressat hela dagen, eller ja faktiskt inte hela dagen. Gjorde nått j*vligt klantigt idag. Sådär klantig bara 3% av världens befolkning kan vara. Det var så här va, att jag åkte fram för att inhandla nödvändigheter på Systemet, allt bara för att pappa sov och jag tänkte att han behöver ju inte veta att jag vart där. Så när jag väl når så gott som 30 meter ifrån huset så ser jag pappa komma ut ur huset, och jag min klant i ett nötskal, vänder och cyklar som faaaen bort ifrån huset i hopp om att han inte skulle se mej. Nu kanske ni tänker att det var väl inget, han lär ju inte ha sett dej. Men jo då, för jag fick för mej att det var smart att cykla upp för en trottoar med alla flaskor i korgen, tror det lät över flera kvarter. Och då vänder jag mig om, och då ser jag att farsan reagera. Jaja, han har ju inte nämnt något iallafall. Sååå ja.

Fick mina solbrillor idag iallafall! :D Visa sig dock att det vara finns en i familjen som passa i dom, nämligen min lillebror. Men jaja, va faaen. Jag tänker använda dom ändå! HAHA Ni får stå ut med de!

Och sen var det ju löning idag! :D:D Oooh mår jag bra eller mår jag BRA!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0