Min närmsta framtid.

Hade inte mer än hunnit ta en morgonpromenad och satt mig för att äta frukost innan de ringde och ville att jag skulle skynda mig till jobbet. Ja, vad ska man säga. Det var ju bara att slänga i sig yoghurten, in i duchen, ut ur duschen, på med kläderna, kleta lite me sminket och vips var man Fit For Fight! Kommer dit efter en halvtimma och det visar sig att jag kunde stannat hemma en kvart till. Jaja, vad gör man inte.

Imorrn blir det jobb igen, ska tillbringa 10 timmar och en kvart på ICA. Jäj, här ska vi ha kul. 7.45-18.00.
Och så på lördag igen. Fast bara mellan 10.00-16.00.
Ska få mitt sommarschema denna veckan med. Kan man få ett bra sommarschema tredje året irad? Tredje gången gillt liksom. Snälla.
Och så får vi ju inte glömma städet och bokföringen. Och så hoppas jag vi kan klämma in lite shopping och party på schemat! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0