Mobil på upptäcksfärd.

Min mobil och jag har länge snackat om att han skulle få komma ut och se världen lite på egen hand, allt sedan han tog en runda utanför Kronan förra året. Han fick liksom mersmak och idag gav jag med mej. Hade vart i Göteborg hela dagen och på vägen hem släppte jag ut honom på hans lilla mission. Så när jag steg av för att byta Skövdetåget mot Varatåget, så klippte jag av vårt band. Men väl utanför tåget ångrade jag mig, jag ville inte separeras med min kära mobil. Och när jag vänder mig om ser jag tåget rulla iväg med konduktören ståendes i dörrn tittandes på mig. Men det var försent, mobil var redan borta. Men jag gjorde då allt för att få honom tillbaka! Så imorrn ska han åka från Skövde till Göteborg och så kommer han hem i början av nästa vecka.

Så nu kan ni bara nå mig på min andra mobil: 076 418 89 83. HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0