Och de va röjj hela dagen!

Började städa huset runt klockan halv tolv och var helt klar vid halv nio. Kan vi kalla det heldag eller kan vi kalla det HELDAG?! Och då var det hela huset det gällde. Hela o hela, jag avstod från vissa delar..hehe..så som verkstan, källartoaletten, hobbyrummet, mammas o pappas sovrum, vardagsrummet, halva trappan, lillebrors rum och gästrummet. MEN jag städade däremot gillestugan, tvättstugan, källarhallen, en och en halv trappa, mitt rum, hallen, köket, toaletten, vindshallen och vindstoaletten. Ser här nu att när man väl rada upp det så har jag typ bara städat halva huset, och att det inte såg så bra ut som jag ville att det skulle göra, men jag orkar inte radera det.

Så, nu vet ni vad jag har gjort idag iallafall.

Kommentarer
Postat av: ann

haha hoppas det blir jeevligt fint i resten av huset imorrn nu Ejdan,ojojoj va fint vi ska ha de på kusten ;)

2009-04-23 @ 00:08:58
URL: http://aien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0