Oh my! Johanna is Gods gift to mankind.

Var såklart tvungen att göra precis likandant som min förebild Anna och söka på mitt egna namn på UrbanDictionary.com, allt för att se om jag är en riktig Johanna. Fanns däremot inte så mycket om just mitt namn. Vilket jag iof ska vara nöjd över för ju längre ner man kom desto mer barnförbjudet blev det. HAHA

Johanna
A girls name. Usually a real cool girls name.
Nicknames include Jo, Jojo, Joey etc

Johanna
generally a a hot blonde with a killer body
usuallyy refered to as a hottie wit a body
everyone loves her and wants to be with her or in her
she is modest but knows shes hot shit and can do and get whatever she wants.


Hey that chick Johanna is really cool

Damnn, i wanna tap johanna' s ass

Johanna is Gods gift to mankind.

Johanna is perfect in everyway.

Kände att det räckte gott och väl där. Jesus.

Kommentarer
Postat av: Linn

Linn



a word for a high quality hooker

i dont have any money, i spent it on a linn

2009-04-16 @ 22:42:39
URL: http://zetat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0