Skatteåterbäring!

Fick min skatteåterbäring i måndas. Fick in 4000 bara, inte så mycket att hurra för kanske. Men det är 2000 spänn mer än förra året. Förresten undra hur man gör med den norska inkomsten...nån som kan? haha Men det här med pengar alltså, nu när jag ska jobba i åtta veckor i sommar..igen, plus Vianor antagligen och sälja bilen så lär jag ändå ha lite pengar, betyder det att jag ska göra slut alla dom pengarna på att gå i skolan. Nääe usch va värdelöst det känns. Men vad ska man göra annars? Förslag? En sak är ju iallafall säker, jag kan ju inte stanna kvar i Vara, annars borde ju möjligheterna vara oändliga. Woohoo.

Kommentarer
Postat av: Äna

Varför lipar du över 4000, tänk på stackars mig som bara får tillbaka 762 spänn!! hahaha



Häng med mig till götet i höst då? ;P

2009-04-01 @ 10:02:03
URL: http://annalindakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0