Tillägnat Ann.

Wollie Bollie - Ett slags välkomstord, men även ett synonym för avskedsfras och överenskommelse.

Ischlo Pischlo - Uttrycker avsky.

Sa'ru? - Förkortning av "Vad sa du?"

Ja vet - Uttryck av för högt självförtroende.

Jag vill ha action. Eller nej, jag vill ha glass. Eller nej, action. Jag vill ha action OCH glass. - Beslutsångest.

Amendurå, amendurå, amendurå - Ett sätt att försöka vinna en syskonfajt.

Hörruhörruhörru - Desperat försök att få uppmärksamhet

Jättegärna - Bland de grymmaste skämten (ni som sett filmen, vet vad vi snackar om)

Powerkeeper - Åååh den är så bra. HAHAHA

Rutger Owersmart - Det klyftigaste namnet.

Lillkrullkillen brevid General Sudoko - Ord är överflödiga.

Kommentarer
Postat av: ann

Åh tack Ejdan! Precis vad jag behövde :D

2009-04-07 @ 23:14:28
URL: http://aien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0