den befarade hemkomsten.

Jag har ju under flera års tid stannat hemma istället för att följa med på familjesemestern, en frihet säger jag. Men så kommer alltid den fruktade hemkomsten. Då familjen ska komma hem och det är inspektion i hela huset efter fel, och ja, varje gång de har kommit hem,så har de allt hittat småfelen, småfelen som blir stora bara för att de nyss upptäckt att de ska börja jobba igen inom en snar framtid. Men nu, NU känner jag att jag har lyckats! HAHA Ska bara försöka dölja den söndriga kökslådan och handtaget på ytterdörrn. DENIAL DENIAL. HAHA Visserligen så har blommorna på framsidan dött, även fast jag gett dom en värdig behandling...men det verkar som om de inte kände att det var någon idé att ens ta upp det, de har väl förstått nu att jag inte är en blom-människa.

Och nu ska vi snart ner och käka kladdkaka till Wallander. Mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0