Min nya lya!

Jag och morsan tog en heldag i Karlstad. Som många vet så blev jag erbjuden en lägenhet i tisdags förra veckan, och nu var det dags att hämta nycklarna och checka läget. Och jag ska vara ärlig och säga att ja, jag grät en liten skvätt när jag kom till lägenheten...men inte av den anledning många skulle tro (äcklig lägenhet, fula tapeter, brun toalett) nej, jag fällde några tårar på grund av läget. Jag bor verkligen OFF! Eller ja, det tar 1 minut med bil att ta sig in till centrum och 5-10 minuter att gå. Sen att Nöjesfabriken ligger 10 minuter bort är väl inte fel det heller...men det var bara det att det verkligen kändes som avsides, inget folk liksom. Visserligen har inte högskolesäsongen börjat än men ändå. Jaja, jag antar att man inte kan få allt.

Börjar nu förlika mig med tanken över läget och har redan kommit fram till hur lägenheten ska möbleras...så detta blir nog najs. Hoppas jag. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0