Pessimistdagen.

Har vart en grym pessimistdag idag asså, vart tjurig på varenda kund. En allmänt tråkig dag asså. Ännu roligare dag imorrn då, när jag är på jobbet i typ 10 timmar! Fy faaen! Men jag har ju vart o hämtat min borttappade kamera idag. Den kameran som under en stenhård fyllenatt på stadt försvann tillsammans med min skinnjacka. Skinnjackan fick jag tillbaka på polisstationen men inte kameran. Kameran var borta med vinden. Så redan samma vecka köpte jag mig en ny kamera (skulle inte kunna leva utan en). Vem kunde då ana att ett halvår senare ringer polisen upp mig och säger att jag har en kamera att hämta. Rätt kul att få reda på att kameran varit där hela tiden. Och hur hade de fått reda på att det var min kamera? Joo, de skrev ut några bilder på polisstationen och identifiera vilka det var på korten, inte OK! HAHA Än värre när polisen säger till mig i telefonen att det ser ut som att vi hade roligt! HAHA
 
Lite kul ändå att se korten från den svunna tiden, den tiden då minnesluckan var för svart.
Kvällen då mer än mitt minne försvann



De flesta korten fyllde dock ingen funktion! HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0