Shopoholic? Jag? Nääe.

Var väl egentligen meningen att vi skulle inhandla lite förnödenheter till vår framtida skolgång, skulle väl vilja säga att vi inte lyckades helt dock. Linda och jag var nämligen på Överby igår och gjorde det vi är nästbäst på nämligen shoppa, men depressionen fann oss redan efter hälften. Vi ska ju börja skolan, vi kommer inte kunna leva som vi nu har gjort i närmare ett år, fast sen kom vi att tänka på att medan vi kan leva som vi gör så borde vi göra de. Så lite shopping blev det allt! :D

Vet att klänningen verkligen inte är min stil alls, men är det volanger som gäller så är det volanger som gäller, jag ska nog se till att den funkar! HAHA Och såklart en kalender, bra att ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0