Tog lite ledigt.

Denna helg som varit så har jag tagit ledigt från allt och inte tänkt på nått. Har vart underbart, men nu börjar allvaret igen. Det är måndag och om exakt en vecka så sitter jag uppe i Karlstad och har påbörjat min tre år långa ekonomiutbildning. Så nu gäller det verkligen bara att planera, planera in i minsta detalj. Ska allt skriva om helgens strapatser med, men de kommer nog imorrn eller nått, för idag har jag verkligen fullt upp!

Överföring av norska pengar
Hämta cykel
Börja tvätta kläder och packa ner
Städa på Vianor
Planera måndax, för vi ska dit eller? haha
Titta upp bäddsoffor
Folkbokföring
Lägga ut min säng på Blocket
Systemet

Och det tar verkligen inte slut där heller, men de känns som att jag har en hel del att tänka på.
JESUS!


Kommentarer
Postat av: Zetat

Ska du sälja sängen?????

Why?

2009-08-20 @ 09:11:44
URL: http://zetat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0