Ultimata partyhelgen!

Fredag, lördag och måndag. All in varje dag så att säga, och vad kul vi hade sen! Helt värdig last weekend out och jag väntar redan på att vi ska få återuppleva en sån snart igen! Jag vill, jag vill, jag vill, jag vill, jag vill!

HAHA, hur lyckades vi med detta? Kvällen bar av till Butlers, minnet gav vika, vi såg iaf ut att vara äldre än 23 och vi gick in gratis...skulle kunna säga att vi lyckades rätt bra.


Min och Julias avskedsfest i Mariestad! Uppföljdes sedan på Björnes magasin, där jag även besökte golvet. Gick sedan vilse i staden två ggr och avsluta vistelsen med ett pinsamt möte med Julles pappa.


Last Night Out. De fyra vännerna, Bäst på fäst i väst gick ut hårt! Vi lyckades allihopa. Vissa fixa egen skjuts, andra försvann och resten tog taxi för 750 j*vla spänn! HAHAHAHA

Jag tackar innerligt för det här, och får en tår i ögat när jag tänker på att vi kommer dela på oss nu. Jag vet att vi kommer träffas o ha kul tillsammans snart igen. Men det kommer aldrig bli som vår/sommar 2009. Åh.

Kommentarer
Postat av: ÄNA

Och där fick du mig till att fälla en tår också! FUCK!

Jag älskar er!! :)

2009-08-19 @ 19:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0