Dax att börja göra iordning sig inför Julen!

Efter att ha låtit sig själv gå ner sig så mycket under tiden som hårt arbetande student så är det i tiden att börja göra sig lite pigg o fräsch inför jul o nyår. Idag började själva "förvandlingen", det började med ansiktsmask och fransk manikyr.

Den franska manikyren är tog dock tre timmar, fick göra om minst 10 gånger och när jag väl var klar så fick jag för mig att kläcka ett ägg o lyckades riva av halva manikyren...gud ja, vad jag kände mig lyckad!

Så för att bli riktigt klar inför jul så ska jag
- få lite mer färg på kroppen
- bleka tänderna
- ha fotbad
- några fler ansiktsmasker
- antagligen göra en fransk manikyr till...
...ja mer än så orkar jag nog inte göra....

Sen är jag redo att ta emot julen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0