Seminarium...jag hatar seminarium

Har två seminarier nästa vecka, det ena känns bra och det andra känns riktigt j*vla jobbigt! Läraren i det ämnet har redan sagt hur han kommer gå tillväga och det får mig att vilja spy! Jag menar, han ska verkligen bara ta en ur massan och fråga den varför han eller hon har tagit just det styrmedlet. Och där ska man sitta uttittad och ställd av att han pekade ut just dej! nääe, jag kommer inte klara pressen...SHIT! 

Jag och Ahlm har dock en teori om varför en lärare gör som han gör på ett seminarie, följande... 

..."det har med deras egna traumatiska seminarier att göra.. dom blev påhoppade som studenter och fick hjärtklappning och panikångest av det och nu lever dom för att ta ut det på andra. livets gång. det är så hemskt asså, för även om man kan, blir man helt dum i huvet när man inte är beredd på att svara liksom"

Thats what all is about!
Känns verkligen underbart...


Kommentarer
Postat av: ann

duh! har också funderat precis på de där, o har själv tänkt att man ska bli lärare nån gång och göra så mot alla andra bara för man vet hur hemskt det är o sitta där, så håller med, säkert den anledningen!!haha

2009-12-11 @ 22:20:37
URL: http://aien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0