Hoppas på en bättre morgondag!

Nääe usch, jag verkligen hatar bakisdagar. Sånna här dagar har man verkligen ingen livsgnista, ingen alls! Hade dock kunnat vara en riktigt bra dag, solen sken, första dan på "jullovet", hem till Vara och så vidare. Men nej nej och åter nej, det blev en dag full med motgångar!

För det första, jag vaknar en kvart efter avgångstiden för hemgång.

Det andra, kommer för sent till tandläkaren, vilket iof inte gjorde så mycket, de tog emot mig ändå!

Det tredje, jag var tvungen att ursäkta för min härliga andedräkt...he he

Det fjärde, jag verkade fortfarande lite dragen då jag kom på mig själv så o prata med mig själv.

Det femte, VISAkortet hann aldrig anlända till Kstad så jag har svårt med tillgängliga pengar...

Det sjätte, sprängande huvudvärk.

Det sjunde, att bensinen höll på att ta slut och att jag inte kom in i bensinluckan!

Det åttonde, att när jag väl kommer hem och ska ta ut packningen så får jag inte upp bagageluckan!

Allvarligt, hur mycket livsgnista kan det finnas kvar efter en sån dag?!
Det är sånna här dagar som får en att tänka på att aldrig mer dricka...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0