Julklappsinslagning.

Jag och min lillebror tog tag i den enorma högen med julklappar som inte vart inslagna än, så nu är vi klara! Dock var det inte dåligt roligt att se hur llillebror desperat försöker slå in ett paket så bra som möjligt utan några skavanker (jag önskar nu att jag tagit kort på denna sensation), han lade verkligen ner mycket tid och mycket tejp på första försöket...och efter typ en kvart är han färdig, han tittar på den med en besviken och en gnutta hopplös blick, då jag sedan säger "man får ta och slå om paketet om man vill..." så lyser hans ögon upp då han redan tänkt ut ett nytt magnifikt och unikt sätt att slå in sitt paket. Och ja, självklart blev det bättre än det förra, men den har fortfarande en touch av oerfaren yet fantasifull inslagning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0