Julledigt...

Ja, jo jag tog lite julledigt från bloggandet... Är inte grymt vad dålig jag har blivit på att blogga eller?! Usch jag som var så igång för några år sedan. Men men, jag har blivit en lat människa, på gott eller på ont... Men nu är jag lite på't igen så att säga!

Så vi vart iväg och titta på Avatar i Lisch idag, efter dryga timman (filmen varar i tre...) fick jag utstå en nästintill outhärdlig kissenödighet, men mesig som jag är så är det väl självklart att jag som sitter nästan längst in inte tar mig friheten att störa alla andra, antagligen inte alls kissenödiga, biotittare. Efter dryga en och en halv timma får Johanna en lättare panikartat skrattattack...(vem kan, allvarligt, hålla inne på det när de konstiga figurerna på bioduken utför konstiga rörelser och deras sätt att uttrycka sig, ja det ska vi inte ens nämna), jag kunde iallafall inte sluta skratta, inte Linda heller...efter ett tag kände jag mig utsatt, var det verkligen inga andra än vi som fattade det roliga i det hela? Så jag skratta och jag grät, men jag lyckades iallafall tygla mig tillslut, med risk för att kissa på sig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0