Seminarieuppföljning...

Jag provade mina vingar, men han bröt av dom direkt.

Jag verkligen avskyr seminarium, det är inte min grej...inte minst idag. Vårt seminarie ieftermiddags, med två grupper till...sammanlagt 12 personer, gjorde nog det absolut sämsta seminaret i mannaminne, ingen som sa nått! Och det enda jag satt och väntade på var att få svara på det enda jag kunde, det enda jag hade chans att klara av att svara på. Och så kommer frågan, jag tänker...ingen svarar...jag tittar mig omkring...okej jag gör det, nu har jag chansen, jag tar på mig den här..så börjar jag prata och han avbryter mig efter en mening, ställer en ickesvarbar fråga...jag kontrar o fläker ur mig "nu tycker jag du blev lite jobbig där du..." och redan där tappa alla befattningen...resterande av seminariet blev en relativt ickegivande timma, där läraren förde en monolog och vi andra 12 satt mest o flumma, svara några enstaka svar, i form av

Varför valde ni budgetering?
-jaaa, ööööh för att...ööööh...
Var det för att det behövs i alla företag?
-jaaa, typ..aaa, ungefär så..elle?
Eller varför valde ni det?
-jo men, för...aa de du sa. hahaha

Det bästa var väl att läraren skratta med, sååå, va tusan! Kul hade vi iallafall!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0