Alla hjärtans dag

Jo, kärlekens dag var i går och den tillbringade jag ihop med min arbetskamrat Simon på ICA. Vi hade så kul som man bara kan ha när man jobbar en lördagskväll och allt folk är ute och gör roliga saker och inte alls kommer in och handlar. Så där satt vi, tjänade 4 kronor i minuten samtidigt som vi läste lördagsbilagan till Aftonbladet och smet till oss lite godis då och då. Pinsamma saker hände, men när faaen gör det inte det i mitt liv? Börjar ju bli tjatigt nu! Men det är ju likt förbannat sant. Mitt liv är en enda stor pinsam händelse! haha

Men för att skita i min egna nedgång så vänder jag blickarna till Linda, Grattis återigen! Och jag är oerhört glad över att Angie är hemma!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack ejdan va gullig du är:D

2009-02-16 @ 17:05:49
Postat av: ÄNA

EJDAN! Vi måste fira med Linda!!! :D

Tjohoooo, grattiiiiiis :D

2009-02-16 @ 17:48:23
Postat av: Anonym

JAG VET! :D:D Det är nått värt att fira för;) Då har vi tillochmed en anledning till att festa! :D

2009-02-16 @ 21:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0