Blogga hit blogga dit.

Allvarligt jag tyckte det verkligen var hur töntigt som helst att blogga, verkligen. Jag tycker nog det fortfarande egentligen, men ändå skriver jag. Och varför började jag? Hmm det var väl mest för att Julia hade en blogg..haha..men sen så är det ju rätt skönt att skriva ner och dela med sig av sina upplevelser o tankar faktiskt. Saker som de som inte träffar mig varje dag kan ta del av, annars skulle de ju missa allt som som händer i mitt liv! haha Och vem vill missa sånna saker? Och det har väl gått lite upp o ner med detta bloggandet, ibland är det riktigt kul o ibland är det riktigt tråkigt. Även läsarna har varierat starkt..eller ja, jag kommer ju aldrig upp i Blondinbella-nivå. Har haft som mest 25 starka läsare, men sen har det dalat ner till 5 och nu ligger jag på stadiga 15, och dom är jag helt nöjd med! :D
 
Sen så har vi ju en återupplivad blogg och en sprajlans ny blogg! Jag hälsar åter Anna (annalindakristina.blogg.se) och nybörjaren Ann (aien.blogg.se) till bloggvärlden! haha

Bajs i brallan! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0