Bröllopsyra!

haha, frukta ikke. Jag har inte en tanke på att gifta mig, alla andra ska gifta sig innan mig.  Jag ska ju vara den eviga singeln, den som ska vara första brudtärna på alla era bröllop (det är vad vi kommit överens om, och för er som inte kan komma ihåg denna överenskommelse så kan jag ju berätta att det är så det är). Och nu när jag tänkt över det här med hela bröllopsståhejjet, jag menar...det finns ju inga nackdelar med att vara singel på ett sånt partaj! :D

För det första, Brudtärneklänningen, det är ju ändå den snyggaste klänningen på hela festen. Inte vit och tråkig som brudklänningen utan med färg! (säger det redan nu, inte en rosa eller blå...ni vet att jag inte passar i de färgerna. Och gärna tajta dressar..I love IT!)

Andra, The Best Men. Här och nu säger jag att era män måste ha snygga vänner. Så den ni sätter ihop mej, den första brudtärnan, med ska ju gärna vara ett riktigt kap. Annars får ni ha några gudomliga vänner o släktingar så man kan välja och vraka. En brudtärna ska ha valmöjligheter.

Tredje, Möhippan! Det är ju bara så grymt roligt ju! Tänk att få utsätta sina kompisar för extremt pinsamma saker och sedan kunna skratta åt det. Planera sistasingelnatten ihop med vänninor och sen bara RÖJJJA! :D Oooo jag ser fram emot det!

Fjärde, Mat, sprit o spex. För att komplettera tillställningen så handlar ju de om bordsplaceringar, trerätters, fritt alkoholintag och en massa tal o annat spexigt. Jag kan verkligen se det framför mej, det ska bli så kul! Kan knappt bärga mej!

Tills sist.
Ett litet men ack så viktigt krav är att ni gifter er innan jag fyllt 25, så jag fortfarande är ung och någorlunda attraktiv.

Så, HERREGUUUD TJEJER!! Vi har ju mycket o se fram emot!


Kommentarer
Postat av: ÄNA

Ejdan, det här är nog ditt bästa inlägg genom tiderna! hahaha

Så klockrent, jag diggar det där lilla Ps:et "Ett litet men ack så viktigt krav är att ni gifter er innan jag fyllt 25, så jag fortfarande är ung och någorlunda attraktiv" HAHAHA! Du är för härlig asså!

2009-02-17 @ 12:01:44
Postat av: ann

Känns skönt att veta att jag inte kommer bli sist!

2009-02-18 @ 00:43:26
URL: http://aien.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja tror starkt på att de i slutändan kommer bli ejdan som gifter sig först.. kanske me pannkaksmannen.. who nows?:D

2009-02-18 @ 09:53:01
Postat av: Ejdan

Haha, va rolgti att gamla minnen ploppar upp här? Pannkaksmannen, ja va faaen..han var ju ett kap! ;)

2009-02-18 @ 22:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0