Dagens små missöden.

Haha, ja, gå inte till solariet om det inte är öppet på torsdagar man blir bara besviken. Gick därför hem till farmor o farfars solarium istället. Och för att jag alltid blir så fruktansvärt rädd när solariumet slår av så tänkte jag i förebyggande syfte o ställde därför solariet på en timma så att jag skulle känna att jag var klar innan solariet va klart. Detta resulterade i att jag somnade och hade därför ägnat en hel timma att bränna fläsket. Men jag fick färg och det är jag nöjd med;) Sen så var det de dära brevet då. Det brevet som min moder ville ha pålagt just idag. Men i mitt huvud var det mer.."nej, det kan jag lägga på imorgon..Whats the rush liksom?" he he he. Visade sig visst att det var lite viktigt att få pålagt det idag, och när hon frågade om jag hade gjort det så svarade jag snabbt. Jess, morsan det har jag gjort. Bara så där..så hade jag lyckats dra en liten lögn för att rädda mitt egna skinn. haha
Såå imorrn morgon innan jobbet så ska det där brevet läggas på! Och ingen kommer få reda på att det blev en dag försenat. Om ingen säger de till morsan då..men jag tror på er;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0