En underbar dag!

Jo, jag jobbade i förmiddags..men sen, det var då allt blev bra! Jag skulle ju få träffa ANGELA! Vi fick tillochmed ett spontant ryck och drog till Lisch på bio. haha.
Och till råga på allt var det premiär på "the Bedtimestories", så den fick det bli;) Visade sig att det bara var runt 10 stycken som känd för att se den..och att snittåldern låg på 12..men vi kände oss ändå riktigt nöjda med att vara de äldsta på plats. jag menar, det var ju ändå bara vi som fattade skämten o vågade skratta högt.

Sen en annan rolig sak var att halva mitt paket från HM kom idag! Är riktigt nöjd med allt utom ett par skor dock. Men man kan ju inte få allt här i världen.

JANNA KOM HEM IDAG!
Nöjd, jag är NÖJD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0