För ett år sedan.

Haha, var det typ inte nästan ett helt år sedan vi var hemma hos Ann på förfest? Då vi lyssnade på en rosa helikopter och "antastade" varandra på kort? Gjorde ju faktiskt ett inlägg efter den gången, och jag hade gärna lagt upp det igen...haha...men om jag inte minns fel så var det en av oss som var lite missnöjd med korten, jag vet inte Anna, var det du? haha Det vart en j*vligt rolig utgång iallafall! Den var vi nöjda med länge.



HAHAHAHA, det var en grym tid!
Och vem vet, det kanske blir Årets Party på Kronan ikväll? Allvarligt?! hahaha

Kommentarer
Postat av: ÄNA

HELL YEAH!! det kommer bli grymt asså...! ja å ann super jävel här! HAHAH

2009-02-14 @ 23:22:06
URL: http://annalindakristina.blogg.se/
Postat av: ann

nämen haha..det här hade jag missat! fan va kul att vi lyckats ta upp precis samma sak!..de va ju en hejdundrande kväll om jag inte minns fel ;D

2009-02-15 @ 23:30:09
URL: http://aien.blogg.se/
Postat av: Ejdan

HAHAHAHHA, jag såg de sen på din blogg me..tänkt att vi tänkte likadant. De måste antagligen vart bland de bästa gångerna;):D

2009-02-15 @ 23:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0