Har du efterfest på din ball(k)ong?

Hahahha, schlagerkvällen var alltjämt ganska lugn o hyfsad. Tack gode gud för det. Det enda pinsamma vi gjorde, vi och vi? Jag gjorde inget pinsamt denna gången, det var väl de fruktansvärt fula korten isåfall. Så en eloge till mej. Men jag vet inte Ann, är du nöjd över ditt sms? hahahaha Men det blev allt en hel del sköna moves o kunskap i att vi inte är så himla bra på att spela sällskapspel med regler. jaja, Melodifestivalen var grymt dålig dock..inte en enda bra låt, riktigt besviken på den. Hoppas den är bättre nästa vecka, då vi även ska festa till det och gå till Kronan, varesej du vill de eller inte Anna! :D (kanske sniker ja in "dunkadunkalåten" på en CD bara för din skull)


Om vi ändå hade vart med i Melodifestivalen, hade vi ägt eller hade vi ÄGT?!

Kommentarer
Postat av: ÄNA

Du kan ju alltid försöka locka mig med dunkadunkalåten! ;) HAHA

2009-02-23 @ 11:30:10
Postat av: ann

jag är så nöjd, så nöjd, SÅ NÖJD!! HAHA..det var LÄTT värt det!:D Kan också tillägga att även jag kommer bli glad att få höra tramsgänget(hette dom va) på en platta! ÄNTLIGEN!:D

2009-02-23 @ 20:50:00
URL: http://aien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0