Idag, då, då ska jag sola!

Jeees, snart bär de av till solariet...med min SOLOLJA! Och ja, jag vet att det inte är bra för kroppen...men som sagt, jag ser hellre bra ut nu än när jag är 40! Alla som känner mej vet att jag tänker så, jag må vara dum i huvudet...men jag bara gillar att vara brun, iallafall lite härlig färg på kroppen. Jag håller fortfarande på att man ser absolut bäst ut om man är solbränd. Det kan få vilken tråkig människa som helst att bli het. Lovar! haha Jag är sjukt besatt av solbrända människor! I LIKE IT! Än bättre är det att farmor o farfar ska åka till Gran Canaria imorrn o stanna i två veckor...så jag ska allt gå dit o besöka deras solarium så ofta jag kan, utan att behöva ta en enda fika (inte för att jag inte gillar att fika...men det tar ett tag att fika o småprata..hehe..och tiden försvinenr så snabbt. ikke bra)

Låt oss bygga på brännan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0