Ödelagd vecka.

VECKOPLANERING
Fick för några timmar sedan ett telefonsamtal om att arbeta imorgon. Inte nog med att jag redan ska jobba tis.ons.fre.lör.sön, nu jobbar jag mån.tis.ons.fre.lör.sön.  De har även lyckats ödelägga hela helgen. Jag menar, vem faaen vill jobba till 22:30 på lördagskvällen och sedan upp o öppna affären klockan 7:45 på söndagen. Inte en chans till nöje på hela den helgen iallafall...och det är det som grämer mig mest. Helgen är ju helig tid. Så denna veckan viger jag åt jobb, mer jobb och jobb på Vianor. Men jag ska klämma in lite skönhetstimmar i solariet (så här blek har jag nog aldrig vart i hela mitt liv..får nog bli plus sololja asså) och sen hoppas jag på en Get-together med tjejera i veckan...måste ju få träffa Anna! hehe

Kommentarer
Postat av: ÄNA

och vi andra ska roa oss på kronan ;)

2009-02-09 @ 20:42:07
URL: http://annalindakristina.blogg.se/
Postat av: Ejdan

JAG VET! Ni får komma in till mej på kvällen o förfesta bland mejerivarorna elle nått! :D:D haha Snälla? =) haha

2009-02-09 @ 23:30:52
Postat av: Ejdan

JAG VET! Ni får komma in till mej på kvällen o förfesta bland mejerivarorna elle nått! :D:D haha Snälla? =) haha

2009-02-09 @ 23:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0