Oflyt.

Äntligen, äääntligen har mina sega grannar förstått att de ska skaffa trådlöst internet. Allt för att jag själv ska slippa sätt in ett eget och för att jag ska kunna snika mej in på deras anslutning. Jag har väntat på det i snart 1½ år nu. Och idag, idag hände det! Det trådlösa internetet uppenbarade sig! Men inte faaen uppenbara det sig på rätt data! Nej nej nej, det väljer den gamla ofattbart j*vligt sega datan som typ är 15 år gammal och inte den nya supermegadatan. Hur kan det komma sig?! Allvarligt, vad har jag gjort för fel? Varför kan inte den nya datan koppla upp sig till anslutningen för? Den kan ju göra det överallt annars? Varför inte hemma i mitt eget hus?! Många frågor, inga svar. Frustrerande!


Ungefär så här glad är jag nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0