Rihanna 21 år!?

WTF?! Haha, är hon lika gammal som jag verkligen?! Isåfall måste jag vara den mest outvecklade och minst effektiva människa på jorden. Allvarligt, ser jag ut att vara lika gammal som henne? Och har jag upplevt minst en tusendel av det hon har upplevt. Det här får mej verkligen att känna av den där 21årskrisen som snart kommer infinna sig skarpt om bara dryga månaden. Jag har redan kramper i ryggen och rynkor i ansiktet, det enda som fattas är det gråa håret. FAAAEN, jag håller på att ruttna!


Kommentarer
Postat av: ÄNA

Ja,å ju mer man steker i solariet, desto snabbare ruttnar man Ejdan ;) HAHA

Om vi ändå hade varit mulatter som Rihanna va?..hahaha

2009-02-21 @ 12:37:58
URL: http://annalindakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0