Smaken är som...


haha, ja, jag var fem år och dökär i Per Fritzell. Vet ni vem det är? Om jag säger Galenskaparna? After Shave? "Man ska ha husvagn"? 
Det gick så långt att jag spelade fram till just den delen han var med i, bara för att se han, "Snyggingen" (ja, det var det jag kallade honom, blott 5 år gammal.)

Här ser vi honom iförd den läckert silvriga korsetten och den härligt höga slitsen på kjolen.
Det här är dock inte det klippet jag brukade titta på som liten, kan tyvärr inte hitta det. Men den här är så fruktanvärt bra..så de fick bli den i stället! :D



Och nu efter att ni sett honom, så måste ni hålla med om att jag iallfall fått liiiite bättre smak när det gäller pojkar? haha Det här var ju ändå min första kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0