Sorry.

Ursäkta för den dåliga uppdateringen igår. Men den där barnvaktningen tog aningen längre tid  än vad jag trodde. Hann ju inte ens käka min semla igår. Blev riktigt besviken faktiskt. Men morsan spara en till mej så den står där o väntar på mej i kylen;):D

Som sagt, barnvakt. Och än en gång konstatera jag att "nej, jag ska aldrig ha barn" efter att ha sprungit runt o försökt ta på en 2-åring pyjamas i en halvtimma. Sen när han även förstörde själva poängen med kurragömma. "Vart är ni?, Var är Ida o Gabriel?" och han svarar "Här är vi, johanna, under soffan" Yeah, really svårt att hitta er nu liksom. (Okej, detta kan ju även ses som urgulligt...men jag var redan irriterad så jag såg inget sött i det överhuvudtaget.) haha det hände väl en hel del annat också, men jag känenr att vissa saker är lite för magstarka för att nämnas här. hehe

Men nu är ju ändå halva veckan gjord ändå, får jag bara gjort bokföringsmötet i kväll med så komemr ju resten av veckan gå som smort.

Nej, semla var det! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0