Sovdags.

Börjar jobba klockan 9 imorgon, så det känns som att det är dags att sova. Men så var jag ute och surfade lite på facebook, och då såg jag ännu en j*vligt het kille. Och eftersom Linda tror jag kommer gifta mej först (fast jag vet att detta inte kommer att ske..hehe) av alla så är det ju änna dags att välja ut en perfekt kille, därför läggs det ut lite bilder på heta pojkar lite då och då på bloggen. Som riktlinjer liksom..för dessa grabbar lär ja ju aldrig träffa ändå...de finns ju nämligen inte i närheten av Vara sååå. haha

Grymt het? ;P
(han söker en baldate, tjejer!..haha..antagligen en 19åring. Lammkött nån?)

Kommentarer
Postat av: ÄNA

Lammkött, GE MIG!!! hahahahahaha

2009-02-21 @ 12:39:05
URL: http://annalindakristina.blogg.se/
Postat av: Jenny

jag stötte oxå på denna pöjk johanna....ska vi dra till kungsbacka o hälsa på våra släktingar så får de introducera oss för några hetingar?! =)

2009-02-21 @ 13:14:47
Postat av: ejdan

Haha, ja jenny, vi är ju bjudna att joina gruppen oxå, känns lite desperat dock. Ja, vi får helt enkelt hälsa på våra släktingar, va ju ett tag sedan nu;) eheheh

2009-02-21 @ 16:39:57
Postat av: Pannkaksmannen

Vill du gifta dej med mig?:D

2009-02-22 @ 16:34:43
Postat av: Anonym

Nej men nej men. haha..så kul att just pannkaksmannen har vart o hälsat på, synd att han inte vet om att han kallas pannkaksmannen. hahahhahaha

2009-02-22 @ 23:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0